söndag 25 januari 2009

Koh Talu - en paradisö!

Vi har varit på ön Koh Talu i två dagar! Det var helt underbart! Det roligaste var att snorkla och titta på alla fina fiskar. Fiskarna gillade bananer! Vi paddlade kajak och såg sjöstjärnor och massor av fiskar. Jag har fått en undervattenskamera och skulle bli fotad av pappa - då tappade jag en tand!! Den ligger nu på havets botten vid Koh Talu!



Vårt hus låg precis vid den här stranden - det var härligt att höra vattnet skvalpa hela natten. Tidigt på morgonen tog vi ett morgondopp - vilken mysig start på dagen! "Man ångrar aldrig ett dopp!"



























7 kommentarer:

MosterBellan sa...

Nu blir man ju bara så avundsjuk på er - vilka bilder och det ser ju såå härligt ut att bada!!
Undra om fiskarna har mumsat upp din tand? Hoppas du fick en slant för tanden fastän den försvann!
Kramar Moster o Bruno

MosterBellan sa...

EMMA JAG LÄNGTAR EFTER DIG!

KRAMAR BRUNO

meja sa...

Hej
Idag har vi gjort uppdrag 2 i skolan. Man skulle beskriva jorden för rymdvarelser. Mina fiskar äter inte banan. Snart syns vi
Hälsa alla
/Meja

meja sa...

Hej
Idag var vi på Cosmonova, det var en film om rymden. det känndes som man verkligen var i rymden. Laura är hos mig nu. Vi har köpt Harry Potter boken till dig idag
vi ses
/Meja

Sigge sa...

Hej Emma! Jag längtar efter dig.Det ska bli kul att få se dig igen.Kramar Sigrid!

meja sa...

Hej
Nu ska vi snart åka till Arlanda. Vi har väskan full med barnmat.Nu är det inte många timmar kvar tills vi ses
Kramar Meja

Elin T. sa...

hej emma här är det kallt sjön är frusen -här går det inte att snorkla - bara åka skridskor hälsningar elin & tim.