torsdag 4 december 2008

En elefant som kunde buga!


Hela dagen var vi vid ett ställe på stranden som är urlyxigt! Det finns tre olika pooler att bada i och vi var helt ensamma där!

Vi har varit på nattmarknaden och köpt julklappar ikväll. Först stannade vi på ett ställe och åt och på väg dit mötte vi en elefant! Den var verkligen gullig. Jag matade den med en banan och då bugade den! Tyvärr hade vi glömt kameran hemma. Det är så vackert pyntat överallt i Hua Hin för imorgon är det kungens födelsedag.

3 kommentarer:

pontus sa...

Hej Emma,

Nu hänger det adventsstjärnor i alla husen i Silverdal nästan, fast det är ingen snö. Igår bakade vi lussebullar och idag så äter vi dem... Igår skulle vi åka skridskor med skolan men det regnade så vi fick välja om vi ville åka eller stanna hemma, jag valde fel, jag stannade hemma och då slutade det regna precis då de skulle åka, det var lite typiskt tycker jag. När vi kommer till Hua Hin vill jg gärna åka till Springfield och åka vattenrutschkana! Hälsningar Pontus

TELLus Emma sa...

Hej Pontus,
jag åker gärna med dig till Springfield - det är superkul där!

Ses snart! Emma

Tilda, Tuva och Alvin sa...

Hej allihop!
Vad kul att ni kommer och hälsar på oss imorgon. Det ska bli kul att bada, leka och fika tillsammans!
Kram Tilda, Tuva och Alvin