måndag 1 december 2008

En leende måne och squash

Kajsa är fantastiskt rolig just nu - hon går och går hela tiden och tjuter av lycka! Hon är verkligen festlig.

Nu har jag tagit min första squash-lektion! Det var ännu roligare än tennis. Jag spelade med min tränare i en halvtimme. Efteråt var jag inne i gymet och gjorde gympa med Lisa. Jag provade också att gå på ett löparband.


Hemma i Sverige ser det annorlunda ut när det är halvmåne. Igår kväll var det stjärnklart här och halvmånen såg ut som en leende mun - just igår var det dessutom två stjärnor som såg ut som ögon. Det var väldigt fint - en leende gubbe mitt på himlen! Tyvärr blev den bild jag tog inte så tydlig.

1 kommentar:

silverdal sa...

Hej Emma !

Tack för bloggar

Vi följer med stort interrese vad ni håller på med i Hua-Hin

Squash måste väl vara roligt, men
vad jag förstår är det väldigt
konditionskrävande

Ha det så bra och var rådd om Dig
och Dina systrar

Farmor och Farfar