måndag 10 november 2008

Vad roligt med alla kommentarer!

Idag har jag badat på stranden. Jag hade springtävling och gjorde lite gympa - har fått med mig ett träningsschema från mina ledare i Sollentunagymnasterna. På väg upp till huset såg jag en supersöt liten svart hund, den såg helt nyfödd ut. Tyvärr så måste jag akta mig för hundar, katter och apor - om de skulle bitas kan jag få rabies, det var en 7-årig svensk flicka här förra året som dog av ett hundbett. Jag har också sett kor och en massa fåglar. Vid huset har vi några "gecko"-ödlor. Ikväll när det blivit mörkt badade vi i vår upplysta pool - det var härligt, vi hade simtävling och jag vann!! Imorgon ska vi gå till ett område med en massa hus och en pool som är uppkallad efter mig - Baan Emma. ps. Ivar - jag har inte sett någon skorpion.

3 kommentarer:

Elin T. sa...

Hej Emma va de roligt och tävla i pol en ochbada .kramar .Elin

Thea sa...

Hej Emma, Lisa och Kajsa,

Har ni det bra där? Det verkar urmysigt att bada varje dag. Jag längtar tills vi kommer till Thailand. Då ska jag bada varje dag! Jag älskar att bada.

Kram Thea

martin dahlberg sa...

Hej på er!

Vad skönt att flygresan gick bra och att ni har det bra där "nere".
Jag är väldigt avundsjuk. Här hemma i sverige är det kallt och regnigt och blåsigt.

Hörs snart!
/martin