torsdag 20 november 2008

Golf, geckos och mygg!

Nu har jag börjat skriva på min blogg på morgonen istället - vi är ute för sent på kvällen för att hinna med att skriva då. Nu är klockan 09,00 och vi har precis ätit frukost. Igår var vi och slog golf igen. Det är verkligen roligt! Tränaren som är från Skotland säger att det viktigaste är att jag slår många bollar och tycker att det är kul! Vi har gecko-ödlor vid vårt hus. Det är bra för de äter myggor. Både jag och Lisa har blivit myggbitna, det kliar som bara den. Just nu funderar vi på att köpa ett "chlistmas tlee", thailändarna säger Christmas tree (julgran) lite annorlunda. Vi var på en härlig restaurang igår. Vi satt ute på deras takterass och åt god pasta. De hade en hiss som transporterade maten från kockarna nere på första våningen till oss uppe på taket. Mathissen var för liten för mig, men Kajsa kanske skulle kunna få plats... Jag har hört att det är kallt och isigt hemma - det skulle vara roligt att åka skridskor men jag får nöja mig med ett till dopp i poolen!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej emma i dag snöardet
i dag ska vi åka skridsko
pys och kram
hedå emma