onsdag 19 november 2008

Regn och sol om vartannat!

Blandat väder idag, men jag har varit i poolen nästan hela dagen. Försöker slå rekord i hur långt jag kan simma under vattnet och övar även på att dyka och försöka lägga magen mot botten - det är verkligen kul! Vi åt en jättegod frukt idag - den heter pomelo. Vi spelar fia med knuff nästan varje dag, jag vinner ofta! När vi var ute och åt på kvällen så träffade jag en flicka som var sju år - hon ska vara här i sex veckor och hon gillar också att bada. Vi ska försöka ses imorgon.

4 kommentarer:

meja sa...

Hej. Nu snöar det här hemma. Jag vill också bada. På söndag ska jag ha kalas med pontus och Calle.
Kram Meja

Eddan sa...

Tjena Emma, Eddan här, vad härligt det låter att bada, jag badade när vi var i Egypten för 2 veckor sedan. Nu käkar jag glass och väntar på att Melkers bolskola skall ta slut. Sedan säger jag inget om att jag redan käkat en 88:a och tar en Tip Top ihop med honom ;-) Ha det så skönt, puss Eddan

Helena sa...

Hej Emma!
Nu sitter vi här hela klassen och läser din blog. Vad kul att läsa om vad ni gör i Thailand. Här hemma är det rätt kallt nu men solen skiner så vi är glada. Vi längtar såklart till när du kommer tillbaka.

Kramar från hela klassen 1B

Smilla sa...

Hej Emma! Håpas att du har det bra. Det är mycket snö hos oss. Jag har åka snobård idag med Meja och Linnea. I torsdags tävlade jag i gymnastik, det gick bra. Håpas att du kommer hem snart.

Kram Smilla