tisdag 18 november 2008

Kajsa kan gå!

Det var väldigt roligt att Kajsa tog sina första steg idag! Hon är så glad och säger tack, tack hela tiden! Jag har varit och övat golf, det var kul för man behövde inte böja sig ner för att lägga upp bollarna utan det var en maskin som skötte det. Det var jättesvettigt hela dagen - precis som om jag hade feber...fast att jag är frisk! Jag och Lisa fortsatte vårt vattenkrig! Vi har också köpt några nya palmer till trädgården på en palmodling. Har försökt lära mig vad häst heter på thailändska - det heter "maa" men hund heter också "maa" - fast de har olika betoning så det är nästan omöjligt att säga rätt! Jag tjatar på mamma att jag verkligen vill börja på ridskola - men hon säger bara att hon är allergisk mot hästar så det går inte - typiskt! Jag får passa på att rida på stranden medan vi är här. Läste precis att Sigge kommer hit, det ska bli superkul! Vi ska bada och ha jätteroligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej emma jag har lekt
med maria
vad ska du jöra i morgon
pus okc kram
hejdå